Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Μάκης Χριστοδουλόπουλος Vs Νίκος Βέρτης / Νίκος Βέρτης Vs Μάκης Χριστοδουλόπουλος

 
Ακούστε τα τραγούδια των:
Μάκη Χριστοδουλόπουλου, "ΒΓΗΚΑΝΕ ΨΕΥΤΙΚΑ" και Νίκου Βέρτη, "ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ".
Βρείτε τις ομοιότητες στα δύο αυτά τραγούδια και πείτε ποιο από αυτά σας αρέσει περισσότερο...

Ακούστε εδώ:




Βγήκανε Ψεύτικα  
Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Στίχοι: Φιλίππου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος

Μια καρδιά που δεν αγάπησες
μια ζωή που έβαλες φωτιά
τόσοι όρκοι που δεν κράτησες
σου φωνάζουν φύγε μακριά

Βγήκανε ψεύτικα όσα ονειρεύτηκα
ήτανε λάθος μου που σε εμπιστεύτηκα
Βγήκανε ψεύτικα τα μεγάλα λόγια σου
μια ζωή πέθαινα και μαζί και χώρια σου

Μια αγάπη που την σκόρπισες
σαν βροχή σαν φύλλο στο βοριά
και τα δάκρυα που την πότισες
σου φωνάζουν φύγε μακριά

Βγήκανε ψεύτικα όσα ονειρεύτηκα
ήτανε λάθος μου που σε εμπιστεύτηκα
Βγήκανε ψεύτικα τα μεγάλα λόγια σου
μια ζωή πέθαινα και μαζί και χώρια σου


-----------------------------------------------


Αποκλείεται  
Νίκος Βέρτης

Στίχοι: Φιλίππου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος

Ήταν πείσμα ήταν λάθος μου
πες πως ήταν τρέλα μιας στιγμής
Με παρέσυρε το πάθος μου
Έχεις δίκιο ό,τι και να πεις

Αποκλείεται χώρια σου δε γίνεται
Ξαναγύρισα κι η καρδιά μου ευθύνεται
Αποκλείεται μ’άλλη δε συγκρίνεσαι
πάλ’ η σκέψη μου κι η ζωή μου γίνεσαι

Ήταν σφάλμα μου που έφυγα
μακριά από σένα δεν μπορώ
Όσα έζησα ήταν ψεύτικα
κι ήρθα πάλι να σε ξαναβρώ



Υγ. Προσωπικά σαν aprosmeno πιστεύουμε πως αν και είναι δύο όμοια μουσικά τραγούδια, παράλληλα είναι όμως και δύο άκρως διαφορετικά και πάρα πολύ ωραία τραγούδια, από δύο πολύ σπουδαίους τραγουδιστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Επικοινωνήστε μαζί μας για ότι εσείς θέλετε. Όπως θέματα αναρτήσεων κλπ.