Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Λίγη αγάπη θέλω... Ακούστε το νέο τραγούδι του Αλέκου Ζαζόπουλου, σε στίχους του Βασίλη Λυρή και μουσική του Γιάννη Κουρκουμέλη.

Εδώ και περίπου δέκα ημέρες όπως έχουμε πει και σε παλαιότερη ανάρτησή μας(ΕΔΩ), έκανε την εμφάνισή του το νέο μουσικό άλμπουμ του Αλέκου Ζαζόπουλου με τίτλο Τ΄όνομά μου θα λες... από την δισκογραφική εταιρία Spicy .Με διαφορά τριών ημερών η δισκογραφική εταιρία έκανε γνωστά και τα 18 τραγούδια του δίσκου και στο διαδίκτυο, το YouTube και κατ΄επέκταση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης(Facebook) κ.λ.π. και εκεί άρχισαν όλα...
Πολύ προσεγμένη δισκογραφική δουλειά(ομολογουμένως) του Αλέκου Ζαζόπουλου, όπου μετά τα πρώτα θετικά σχόλια σειρά πήραν οι έπαινοι, που δίνουν και παίρνουν ως αυτή τη στιγμή και έγιναν η αφορμή να γράψουμε το συγκεκριμένο άρθρο.
Διθυραμβικές εντυπώσεις έχει προκαλέσει και η πρώτη δισκογραφική συμμετοχή του στιχουργού Βασίλη Λυρή στο συγκεκριμένο δίσκο, που μετά και από την άψογη συνεργασία του με τον γνωστό μουσικοσυνθέτη Γιάννη Κουρκουμέλη, έχουν καταπλήξει το σύνολο των ακροατών.
Οι δύο τελευταίοι μαζί έχουν γράψει δύο από τα δεκαοχτώ τραγούδια που συμπεριλαμβάνονται στο νέο δίσκο του λαϊκού τραγουδιστή, με τον Γιάννη Κουρκουμέλη να συμμετέχει μαζί με αυτά, σε πάνω από πέντε ποικιλοτρόπως(μουσική, στίχους και ενορχήστρωση).
Από τα ακούσματα που έχουμε και εμείς και την αγάπη μας για την μουσική, σας παρουσιάζουμε το τραγούδι ΛΙΓΗ ΑΓΑΠΗ ΘΕΛΩ σε στίχους Βασίλη Λυρή και μουσική Γιάννη Κουρκουμέλη:


                         Λίγη αγάπη θέλω

Της ψυχής μου ο χειμώνας, είναι αυτός που με φοβίζει,

και τα φύλλα της καρδιάς μου, ο αέρας τα σκορπίζει...
Κι έρχονται και κάτι βράδια, αξημέρωτα Αδερφέ μου,
σε άνθρωπο να μη του τύχει, δε το εύχομαι ποτέ μου..


Λίγη αγάπη θέλω μόνο, λίγη αγάπη μου 'χει λείψει,
μια αγκαλιά να με ζεστάνει, σαν φωτιά να με τυλίξει...
Λίγη αγάπη θέλω μόνο, λίγη αγάπη τι ζητάω,
μια φορά θέλω να νιώσω, πως και εγώ κάπου χωράω. 

Της ψυχής μου ο χειμώνας, είναι αυτός που με τρομάζει,
κι όσο φεύγουνε τα χρόνια, είναι εκεί και με κοιτάζει...
Κι έρχονται και κάτι μέρες, ίδια η κόλαση Αδερφέ μου,
τον παράδεισο να ψάχνω, που μου είχαν τάξει Θεέ μου.

Λίγη αγάπη θέλω μόνο, λίγη αγάπη μου 'χει λείψει,
μια αγκαλιά να με ζεστάνει, σαν φωτιά να με τυλίξει...
Λίγη αγάπη θέλω μόνο, λίγη αγάπη τι ζητάω,
μια φορά θέλω να νιώσω, πως και εγώ κάπου χωράω...

Λίγη αγάπη θέλω μόνο, λίγη αγάπη μου 'χει λείψει,
μια αγκαλιά να με ζεστάνει, σαν φωτιά να με τυλίξει...
Λίγη αγάπη θέλω μόνο, λίγη αγάπη τι ζητάω,
μια φορά θέλω να νιώσω, πως  και εγώ κάπου χωράω...


H ομάδα του aprosmeno, εύχεται ολόψυχα καλή επιτυχία σε όλους τους συντελεστές...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Επικοινωνήστε μαζί μας για ότι εσείς θέλετε. Όπως θέματα αναρτήσεων κλπ.