Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Αφιέρωμα της UEFA στον Νίνη.

Η ισπανική έκδοση της ιστοσελίδας της UEFA φιλοξενεί μεγάλο αφιέρωμα στον Σωτήρη Νίνη, που ξεκίνησε ως... ball boy και στη συνέχεια αναδείχθηκε σε πολύτιμο κρίκο της αλυσίδας της πράσινης ενδεκάδας, έχοντας συγκεντρώσει πάνω του αρκετά βλέματα ξένων ομάδων.

Το αφιέρωμα ξεκινάει περιγράφοντας πως ο Νίνης από παιδί που βρισκόταν πίσω από τις εστίες και μάζευε τις μπάλες στα παιχνίδια των πρασίνων έφτασε να γίνει ένας ολοκληρωμένος ποδοσφαιριστής, προσελκύοντας αρκετούς ενδιαφερόμενους συλλόγους.

Φιλοξενούνται και δηλώσεις του 20χρονου παίκτη, ο οποίος περιγράφει τον εαυτό του ως: "Ποδοσφαιριστής της ομάδας. Μου αρέσει το ίδιο να δίνω μία ασίστ για το νικητήριο γκολ, όσο το να σκοράρω. Εχω τις αδυναμίες μου, αλλά δεν τις αποκαλύπτω. Δουλεύω σκληρά για να τις διορθώσω".

Οσον αφορά τα μεταγραφικά σενάρια, ο ίδιος ότι: "Ξέρω πως υπάρχουν πολλοί που ενδιαφέρονται για εμένα και με έχουν στο στόχαστρο τους. Εχω ζήσει αρκετό καιρό με τα μεταγραφικά σενάρια, αλλά αυτό δεν έχω αφήσει να απασχολεί το μυαλό μου".

Στο αφιέρωμα υπάρχουν και δηλώσεις του Ζεσουάλντο Φερέιρα, ο οποίος τονίζει για τον νεαρό άσο: "Ο Νίνης έχει μεγάλες ικανότητες. Αν συνεχίσει να δουλεύει και να προοδεύει σίγουρα θα παίξει στο υψηλότερο επίπεδο. Όσο για την θέση του στο γήπεδο; Μόνο ο χρόνος θα δείξει αν θα παίζει στα πλάγια ή ως παίκτης πίσω από τους επιθετικούς".

Με τα καλύτερα λόγια μιλάει και ο Σίντνεϊ Γκοβού για τον συμπαίκτη του, λέγοντας: "Εχει πολύ ενέργεια και μπορεί να παίξει πίσω από τους επιθετικούς ή στα φτερά. Έχει καλή τεχνική, σουτ και με τα δύο πόδια και ξέρω ότι θέλει να παίζει ως Νο10. Είναι ένας ολοκληρωμένος μεσοεπιθετικός".

Από την πλευρά του, ο Τζιμπρίλ Σισέ, αρκέστηκε να πει πως ο Νίνης "είναι το μέλλον του ελληνικού ποδοσφαίρου"!

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Επικοινωνήστε μαζί μας για ότι εσείς θέλετε. Όπως θέματα αναρτήσεων κλπ.