Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ...

Καλησπέρα!!!

Όταν ξεκινούσα να γράφω και να δημιουργώ αυτό το μικρό blog δεν φανταζόμουν ποτέ το πόσο πολύ επικίνδυνο μπορεί να είναι....
Ξεκίνησα και εγώ με τις λίγες γνώσεις που έχω από Η/Υ να διαβάζω και να μεταφέρω στους άλλους αυτά που ίσος πρέπει να μάθουν και δεν τα βρίσκουν μαζεμένα κάπου...

Έχω το αίσθημα της δημιουργίας να με διακατέχει και αυτό το μικρό blog είναι μία μικρή δημιουργία της σύγχρονης τεχνολογίας και χρήσης του διαδικτύου... Άλλοι ασχολούνται με φατσοβιβλία, με διαδικτυακά παιχνίδια και με πολλά άλλα... Εγώ θέλω να ασχοληθώ με την δημιουργία και την ενημέρωση ,καθώς και την βοήθεια ανθρώπων που αξίζουν λίγης προβολής.

 Δεν ήθελα από παιδί αυτά που ξέρω εγώ να μην τα μοιράζομαι με τους γύρο μου... Είμαι το αντίθετο με αυτόν που λέει τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου πάλι δικά μου.

Δεν ξέρω αν είμαι πολύ ρομαντικός, αλλά είμαι αληθινός.

Όταν ξεκίνησα να γράφω και να ενημερώνω τους γνωστούς μου ότι διατηρώ αυτό το μικρό blog κάποιος  - κάποια μου ευχήθηκε να προσέχω.... Θα απαντήσω και εγώ ότι προσπαθώ να είμαι προσεκτικός...
 Αλλά;;;
Σήμερα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα, όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Επικοινωνήστε μαζί μας για ότι εσείς θέλετε. Όπως θέματα αναρτήσεων κλπ.