Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

"Πανικός Στην Καρδιά" από την υπέροχη φωνή του Στράτου Καρακλή.

Ο Στράτος Καραλής με μία γνήσια λαϊκή φωνή και ιδιαίτερη χροιά, ήρθε για να μείνει στις καρδιές μας, αφού προκαλεί με αυτή όχι έναν, αλλά πολλούς πανικούς...
Ο Στράτος κατάγεται από το υπέροχο νησί της Μυτιλήνης και οι γονείς του ήταν αυτοί που τον έβαλαν στα μονοπάτια της, καθώς αγαπούσαν και αγαπάνε τη μουσική...
Μαθήτευσε σε μουσικό σχολείο, σπούδασε βυζαντινή μουσική και ασχολήθηκε με την παραδοσιακή μουσική, την οποία αγαπάει γενικότερα.
Έχει συνεργαστεί πολλές φορές με τον Νίκο Οικονομόπουλο(Στο ΘΕΑ, Fever κλπ) και το όνειρό του ήταν να τραγουδήσει στο πλευρό του μεγάλου Αντώνη Βαρδή, κάτι που δεν πρόλαβε να κάνει όμως, μετά τον ξαφνικό χαμό του τελευταίου.
Και κάπου εδώ, πριν δύο περίππου χρόνια, έρχεται ο γνωστός Μουσικοσυνθέτης και Μαέστρος Γιάννης Κουρκουμέλης να του εμπιστευτεί μία ιδιαίτερη και δυνατή Ροκ Μπαλάντα με τίτλο "Πανικός στην καρδιάόπου υπογράφει τη μουσική και τους στίχους και κυκλοφορεί από την Minos EMI.
Είναι μεγάλη μας τιμή ως aprosmeno να φιλοξενούμε στο μουσικό κανάλι μας αυτό το υπέροχο τραγούδι.
Ακούστε το υπέροχο τραγούδι Πανικός στην καρδιά

Στίχοι/Lyrics Μια μαύρο μια άσπρο, η σχέση μας πια παιχνίδι στα χέρια σου είμαι μα μένω ακόμα μια πάνω μια κάτω, με πας στα τυφλά εκεί που πετάω στα σύννεφα πέφτω στο χώμα... Μα αν σκεφτώ τον χωρισμό παρανοώ και νιώθω τρελό Πανικό στην καρδιά, αν μου φύγεις για δύο λεπτά πανικό στο μυαλό, αν σε χάσω και 'γώ θα χαθώ πανικό στην καρδιά, μου 'χεις κάνει μεγάλη ζημιά πανικό στο μυαλό, η ζωή μου βουτιά στο κενό... Μια ζέστη μια κρύο, μα υποχωρώ τρελά ερωτευμένος με μια σου ματιά τρελαμένος μια γέλιο μια δάκρυ, μα εγώ σ'αγαπώ σε 'σένα δοσμένος στα χέρια σου παραδομένος Μα αν σκεφτώ τον χωρισμό παθαίνω και νιώθω τρελό Πανικό στην καρδιά, αν μου φύγεις για δύο λεπτά πανικό στο μυαλό, αν σε χάσω και 'γώ θα χαθώ πανικό στην καρδιά, μου 'χεις κάνει μεγάλη ζημιά πανικό στο μυαλό, η ζωή μου βουτιά στο κενό


aprosmeno

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Επικοινωνήστε μαζί μας για ότι εσείς θέλετε. Όπως θέματα αναρτήσεων κλπ.