Τρίτη 10 Μαΐου 2016

Κυκλοφόρησαν και στο διαδίκτυο τα τραγούδια του Αλέκου Ζαζόπουλου από το νέο του μουσικό άλμπουμ Τ΄ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΘΑΛΕΣ.

Κυκλοφόρησαν και στο διαδίκτυο (και το γνωστό σε όλους μας πλέον YouTube) από τη δισκογραφική εταιρία Spicy, τα 18 τραγούδια του νέου μουσικού άλμπουμ με τίτλο Τ΄ όνομα μου θα λες, του λαϊκού τραγουδιστή Αλέκου Ζαζόπουλου.
Είναι περιττό να αναφέρουμε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πάρει φωτιά με τις κοινοποιήσεις των εν λόγω τραγουδιών, καθώς έχουν περάσει σχεδόν τρεις ημέρες από την επίσημη διάθεση του άλμπουμ από τα δισκοπωλεία όλης της χώρας.
Ακούστε από εδώ και το επίσημο κανάλι της Spicy στο YouTube το νέο άλμπουμ, πατώντας με τον κέρσορα επάνω σε ένα ένα από τα 18 Τραγούδια.


Λίστα Τραγουδιών
1. ΤΙΠΟΤΑ 
2. ΝΑ ΄ΡΘΕΙΣ ΞΑΝΑ
3. ΣΙΓΑ...
4. ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ

5. ΚΑΨΕ ΚΑΨΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΨΕΙΣ
6. ΣΕ ΘΕΛΩ ΑΠΟΨΕ
7. Τ΄ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΘΑ ΛΕΣ
8. ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΤΑ ΄ΠΑΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ
9. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΦΥΛΑΕΙ 
10. ΜΑΡΑΚΙ
11. ΡΩΤΗΣΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ
12. ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ
13. ΚΕΡΑΣΜΑ
14. ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ
15. ΑΚΟΥ ΚΑΛΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
16. ΦΕΡΤΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟ 
17. ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ
18. ΛΙΓΗ ΑΓΑΠΗ ΘΕΛΩ
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Επικοινωνήστε μαζί μας για ότι εσείς θέλετε. Όπως θέματα αναρτήσεων κλπ.