Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Η μετάδοση του ιού του Δυτικού Νείλου γίνετε με το τσίμπημα κουνουπιών τα οποία έχουν πάρει τον ιό από κάποιο πτηνό, καρακάξα κλπ. βάση του κου Σ. Τσιόδρα (Λοιμωξιολόγος γιατρός του ΚΕΕΛΠΝΟ και επίκουρος Καθηγητής στην Ιατρική Αθηνών)

Όταν διάβασα την είδηση της μετάδοσης του Ιού του Δυτικού Νείλου από το πολύ έγκυρο και πλέον ενημερωμένο site του newsbomb ταράχτηκα είναι αλήθεια και ταράχτηκα για δύο λόγους.
Ο 1ος λόγος είναι ότι εν μέσω καλοκαιριού δεν μπορούσε να μας βρει και τίποτα άλλο (εκτός και από τις απεργίες - ταλαιπωρίες, από τους ιδιοκτήτες ταξί) και
Ο 2ος λόγος είναι, ότι όταν άκουσα ότι προσβλήθηκε 25χρονος στην περιοχή του Μαραθώνα από τον συγκεκριμένο ιό και ότι αυτός μεταδίδεται από μολυσμένα κουνούπια που έχουν προσβληθεί από πτηνά, όπως Καρακάξα κλπ.θυμήθηκα ότι την Κυριακή είχα πάει επίσκεψη σε συγγενικά μου πρόσωπα στην ευρύτερη περιοχή του Μαραθώνα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση το πως μία Καρακάξα καθόταν ατάραχη (ζαλισμένη) σε απόσταση ενός μέτρου από εμάς, μια παρέα τον έξι και ατόμων. Το γεγονός αυτό και μόνο μου κίνησε την περιέργια και απευθύνθηκα στον ιδιδοκτήτη και συγγενικό μου πρόσωπο και το ρώτησα αν είναι συχνό το φενόμενο αυτό και μου απάντησε, πως μέσα σε μία εβδομάδα έχει δει 3 -4 Καρακάξες σε αυτήν την κατάσταση...
Σαν ένας φανατικός ερασιτέχνης απαθανάτισης τοπίων, πραγμάτων, ανθρώπων και ζώων έβγαλα κάποιες φωτογραφίες και τις αποθήκευσα.
Δείτε και εσείς σε τι κατάσταση και πόσο κοντά σε εμένα (η φωτογραφίες είναι χωρίς ζουμ) βρισκόταν  η εν λόγο Καρακάξα την Κυριακή 31/07/2011.



Πληροφορίες από: newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Επικοινωνήστε μαζί μας για ότι εσείς θέλετε. Όπως θέματα αναρτήσεων κλπ.