Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

aprosmeno: Κάποιοι δουλεύουν για την παραδοσιακή - λαϊκή μουσική της χώρας μας και όχι μόνο...

Κάποιοι δουλεύουν για την παραδοσιακή - λαϊκή μουσική της χώρας μας και όχι μόνο...

Δεν είναι σύνηθες φαινόμενο, αλλά το είδα και αυτό... Κατά την διάρκεια επίσκεψίς μου σε φιλικό σπίτι μετά από κάλεσμά που μου έγινε, έμεινα έκπληκτος από το μεράκι και το θέλω μερικών ανθρώπων να ασχοληθούν με τραγούδια της παραδοσιακής, δημοτικής και λαϊκής μουσικής της χώρας μας.

Ιούλιος του 2010 και εν μέσω οικονομικής κρίσης ο πατέρας μίας πολύτεκνης οικογένειας (7 μελής) με τα τέσσερα παιδιά του και έναν ανιψιό , ο καθένας από το δικό του πόστο(τραγούδι, αρμόνιο, μπουζούκι, κιθάρα, τουμπελέκι και κλαρίνο) προσπαθούν να βγάλουν παλαιά και όχι μόνο τραγούδια όπως έλεγαν. Πού; Μα φυσικά στο σαλόνι του μικρού αλλά ζεστού σπιτιού τους.
Η οικογένεια αυτή με μουσική παράδοση από ότι καταλαβαίνω(διότι από παλιά όλοι και κάποιο όργανο έπαιζαν ή τραγουδούσαν) προσπαθούν να διατηρήσουν την μουσική μας παράδοση αβοήθητοι από όλους και από όλα, καθώς μην ξεχνάτε ότι βρίσκονται σε μια μικρή επαρχιακή πόλη της Βορείου Ελλάδος.
Μερικοί από αυτούς έχουν ξεχωρίσει, όπως ο πατέρας με την γνήσια λαϊκή φωνή του και τα δύο του παιδιά, ο ένας με το μπουζούκι(γλυκιά λαϊκή πενιά) και ο άλλος με το αρμόνιο(ο μαέστρος),(γρήγορα συνειδητοποίησα ότι μοιάζουν πολύ αυτοί οι δύο και μου εξήγησαν ότι είναι δίδυμοι). Αυτοί οι τρεις έχουν δημιουργήσει και μια δική τους ορχήστρα(κυρίως λαϊκή) και παίζουν σε διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις της περιοχής τους. Εγώ δεν μπορώ να τους βοηθήσω με άλλον τρόπο εκτός από το να τους προβάλω μέσω του μικρού blog μου σαν ένδειξη ευγνωμοσύνης για τις ευχάριστες μουσικές στιγμές που μου πρόσφεραν τις λίγες αυτές ώρες που ήμουν δίπλα τους.

Δείτε το ερασιτεχνικό βίντεο στην χωρίς μικροφωνική κάλυψη πρόβα της οικογένειας.

Και πάλι ευχαριστώ την οικογένεια του Στράτου για όλα...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Επικοινωνήστε μαζί μας για ότι εσείς θέλετε. Όπως θέματα αναρτήσεων κλπ.